Musiquem obres pictòriques
En temps de confinament què millor que passejar-se pels museus i crear musica inspirant-se en els quadres dels artsites més rellevants de la pintura contemporània?
Això és el que han fet els i les alumnes de 2n d’ESO els qual han escollit entre diversos artistes una sèrie d’obres per fer en primer lloc una petita recerca que han plasmat en forma d’infografia o presentacio i després han creat la música més adient mab diferent programari al seu abast: Garageband, Noteflight, soundtrap, Musyc..
Tampoc ha faltat la reflexió: perquè he escollit una obra i no una altra?, perquè Kandinsky i no Miró o Frida Kahlo? i per suposat abans de composar reflexionar sobre aquelles emocions,records, o sentiments que el quadre li evoca per tal de crear una música tenint en compte aquests.
En aquesta actvitat podem veure doncs com es posen en valor diferents competències: la comunicativa (en el moment de fer la recerca), l’artística, l’aprendre a aprendre i per suposat les transversals: personal i social i la digital.
El producte ha estat un èxit: per aquest han utilitzat el programa My avatar per tal d’introduir un o diversos personatge passejant entre aquestes obres d’art i la seva música de fons , que havia de ser:
-o creada i interpretada per ells mateixos
-interpretada per ells extreta d’altres autors.
Mostrem alguns exemples: (infografia + creació videogràfica)
2n A
2nB
Deixa un comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.